خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/11/24 - 09:31
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : سیاسی
آزادی‌خواه:

جریان جدید انقلابیون در انتخابات حضور خواهد یافت / تندروهای اصولگرا موفق نمی شوند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس با اشاره به اینکه تندروهای اصولگرا به هیچ عنوان در کشور موفقیت نخواهند داشت، گفت: جریان جدیدی از اصلاح طلبان و اصولگرایان سنتی به نام انقلابیون چهره جدید در انتخابات خواهند داشت.

احد آزادی‌خواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مقایسه دولت دوم اصلاحات با دولت دوازدهم توسط برخی افراد و ارزیابی احتمالی مبنی بر قدرت گرفتن مجدد جریان اصولگرایی در عرصه سیاست، گفت: باید اذعان کرد که چنین ارزیابی صحیح است زیرا طی چند ماه گذشته که دولت دوم آقای روحانی روی کار آمده، تغییر در روش، استراتژی ها و رویکردها مشخص است لذا اگر این روند به همین شکل حرکت کند حتما ادامه مسیر به نفع جریان نوپای انقلابیون تمام خواهد شد.



ملت ایران اهل فاصله گرفتن از انقلاب نیستند



نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موج نارضایتی ها در حال افزایش است، اظهارکرد: ملت ایران اهل فاصله گرفتن از انقلاب نیستند اما در این بین با اعتراض منطقی نارضایتی خود را بیان می کنند؛ به عنوان مثال بارش های اخیر سبب شد مردم شاهد ناکارآمدی و ناتوانی دولت باشند،حتی در زمان زلزله غرب کشور نیز ستاد بحران ناتوان عمل کرد و همچنین ناتوانی های پی در پی و گسل جدی که در سیستم و تیم اقتصادی دولت وجود دارد از جمله مسائلی است که نارضایتی ایجاد می کند.



روحانی پای ناتوانی ها و ناکارآمدی های دولت هزینه می شود



وی ضمن تاکید بر اینکه ماندن آقای روحانی پای اتفاقات رخ داده و به عبارتی هزینه شدن وی به دلیل ناتوانی ها و ناکارآمدی های دولت قابل تامل است، ادامه داد: زدوبندهای مالی، ریخت و پاش های دولت، افزایش 90 درصد هزینه های جاری دولت از جمله مسائلی است که مردم می بینند و موجب نارضایتی است لذا چنین اتفاقاتی سبب می شود آینده به دست جریان نوپا انقلابی با سلامت اداری بیفتد.



این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: باید یادآور شد که جریان نوپا انقلابیون روییده شده از دل جریان اصولگرایان است که که شاخصه های مهم ولایت مداری و سلامت اداری را در خود گنجانده است.



معلوم نیست اصولگرایان با چهره جدید در انتخابات موفق شوند



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه آیا اصولگرایان چهره جدیدی برای انتخابات آتی دارند یا خیر، گفت: اگر اصولگرایان چهره جدید برای انتخابات داشته باشند معلوم نیست موفق شوند اما جریان انقلابیون با چهره جدید خواهد آمد؛ جریان جدیدی که از اصلاح طلبان و اصولگرایان سنتی شکل می گیرد؛ البته ممکن است چهره های توانمند نیز توسط اصولگرایان معرفی شوند و محور آنها وحدت شکل بگیرد.



احمدی‌نژاد لطمه بسیار بزرگی به جریان اصولگرا وارد کرد



آزادی‌خواه در پاسخ به این سوال که آیا امکان تکرار شانسی که جریان اصولگرایان در پایان دولت اصلاحات با چهره ای مثل احمدی نژاد آورد وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: باید اذعان کرد که جریان احمدی نژاد لطمه بسیار بزرگی به جریان اصولگرا وارد کرد؛ به عبارتی جریان ها، مراکز، تشکل ها، مجامع و غیره برای احمدی نژاد هزینه شدند لذا باید اعتماد توسط اصولگرایان به مردم برگردانده شود.



تندروهای اصولگرا به هیچ عنوان در کشور موفقیت نخواهند داشت



نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در این بین باید گفت که تندروهای اصولگرا در قالب جبهه پایداری به هیچ عنوان موفقیت در کشور نخواهند داشت.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بر این اساس می توان گفت که اصولگرایان سنتی با نگاه و رویکرد جدید فارغ از جریان احمدی نژاد توفیق خواهند داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 231780
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار